Otomotiv
Giderek Popülerleşen Araç Kaplamada Kırmızı Ve Mavi Tonları Dikkat Çekiyor
Araba kaplama sektöründe 10 yılı aşkın süredir hizmet veren Carlike Türkiye’nin kurucusu Yakuphan Karaali, PPF (araç koruma filmi) yöntemiyle milyonluk arabaları kaplayarak koruma altına aldıklarını söyledi. Araç kaplamada kırmızı ve mavi tonlarının dikkat çeken Karaali, kaplama ürünlerinin kalitesi ve işçiliği konusunda uyarılarda bulundu.
Konuya ilişkin değerlendirme yapan Carlike Türkiye Kurucusu Yakuphan Karaali, “Araçların korunması, çiziklerin tamir edilmesi ve netlik sağlamak için uygulanan PPF araç kaplama hem aracın boyasız olarak korunması hem de müşterilerin zevkine yönelik değişikliklerin kolayca yapılabilmesi için son dönemde oldukça popüler hale geldi. Son yıllarda adını sıkça duyduğumuz bu uygulama, artan araç fiyatları nedeniyle arabasını koruma yoluna giden müşterilerin tercihi oluyor.

Bununla birlikte, boyasız aracının görünümünü kendi zevkine göre değiştirmek isteyen araba sahiplerinin de sıklıkla tercih ettikleri işlemlerin başında geliyor. Şeffaf ve poliüretan içerikli bir maddeyle geliştirilen PPF, pek çok yönden avantaj sağlıyor. Ufak kazalar ve güneş yanıkları da dahil olmak üzere, çeşitli çevresel etkilere karşı aracı koruma altına alıyor. Üstelik ortalama 5 ila 10 yıl arasında garanti süresi bulunuyor” dedi.
Araba Kaplama Alanında Güvenilirlik Ve İşçilik Çok Kritik Unsurları Oluşturuyor
Araba kaplama gibi konularda kalite, güvenilirlik ve işçiliğin kritik unsurlar olduğunu belirten Karaali, “PPF araç kaplama, yalnızca estetik amacıyla yapılan bir uygulama değil. Aynı zamanda aracı dış etkenlere karşı korumak için de yapılıyor. Böylece, aracın değerinin düşmesinin önüne geçiliyor. Dolayısıyla araç kaplama yaptırılacak markayı seçerken ürünlerin kalitesine ve işçiliğe mutlaka dikkat edilmeli. Tam da bu noktada devreye giriyor, dünya standartlarında seçenekler sunuyoruz. Türkiye’nin neredeyse dört bir yanında satış noktası ve yıllara dayanan tecrübemiz ile faaliyet gösteriyoruz. Araba kaplama sektöründe özellikle PPF alanında kullanıcı dostu ürünler ve dayanıklı TPU (termoplastik poliüretan) ürünlerle piyasaya liderlik ediyoruz” diye konuştu.

En Çok Kırmızı Ve Mavi Tonları Tercih Ediliyor
2025’te bayi ağlarını büyütüp daha fazla insana hizmet vermeyi planladıklarını söyleyen Karaali, değerlendirmelerini şöyle sonlandırdı:
“Şu ana kadar 6 binin üzerinde müşterimizin aracının korunmasında önemli bir rol oynadık. Müşterilerimizin çoğunluğunu erkek sürücüler oluşturuyor. En çok kırmızı ve mavi tonları tercih edilse de sosyal medyanın etkisiyle farklı renkler de istenebiliyor. Bu yüzden sektördeki trendleri her daim takip edip teknolojiyle harmanlayarak müşterilerimize 55 bin TL’den başlayan maliyetlerle kaliteli ve kalıcı çözümler sunmaya devam edeceğiz.”
Kaynak: DHA
Otomotiv
Arıcıoğlu Şirketler Grubu, Komşu Ülkelerden Dünyaya Açılacak
Otomotiv sektöründe 30 yılı aşkın tecrübesiyle toptan, perakende ve filo ihtiyaçlarına sunduğu çözümler ile faaliyetlerini sürdüren Arıcıoğlu Şirketler Grubu; Türkiye ve Avrupa’da tercih edilen jant markası Arceo’dan sonra ARC Battery markasını da piyasaya sunuyor.
Yeni işbirlikleri ile komşu ülkeler ile ihracata başlayan şirketler grubu, jel ve motosiklet aküleri ile global pazarda büyümenin ilk adımını attıklarını duyurdu. Şirket, dış ticaret ve sigorta alanında da hizmetlerini sürdürüyor.
Arıcıoğlu Yönetim Kurulu Üyesi Yavuz Tekin; “Komşu ülkelerle start verdiğimiz ihracat ile yakın zamanda dünyaya açılmayı planlıyoruz. Bir Türk şirketi olarak, Avrupa ve Asya’da da işbirlikleri yapmaya devam edeceğiz” dedi.
Ürün yelpazesini genişletip ihtiyacı karşılamaya yönelik yatırımlar yapmayı planladıklarının altını çizen Tekin, bu çalışmaların kullanım alanının otomobil dışı yoğun olacağını belirtiyor. “Jel ve motosiklet aküleri ile startı verdik. Bir sonraki planımız kuru tip ve lityum ürünleri tüketici ile buluşturmak” dedi.
İstikrarlı bir büyüme ile dünyaya açılıyoruz

Türkiye’de otomotiv sektörünün gelişmesi ve uluslararası alanda rekabetçi konumunu sağlamlaştırabilmesi için çalıştıklarını belirten Yavuz Tekin, “Dünya genelinde zorlayıcı bir tabloya rağmen, 2024 yılında yurt dışında işbirliklerimize ara vermedik. Türkiye, ancak ihracat büyürse istikrarlı bir ekonomik büyüme gösterebilir. Arıcıoğlu Şirketler Grubu da, bu süreçte dünyaya açılmaya devam ediyor. Bunun için elimizi taşın altına koyduk” şeklinde ifade etti.
1990 yılından bu yana üretime, istihdama ve artık ihracata katkı sağladıklarını belirten Tekin, daha önce de Las Vegas’ta düzenlenen dünyaca ünlü Sema Show Fuarı’nda Türk otomotiv sektörünü temsil etmişti. Son teknoloji ürün ve çözümler ile yeni stratejilere odaklandıklarını ifade eden Tekin, şirketin sektördeki güçlü konumunun dışında, yabancı yatırımcıların ülkemize duyduğu ilgiye de dikkat çekti.
-
Röportajlar8 ay agoSerpil Süzen ile Güç ve Denge Üzerine
-
Eğitim7 ay agoPinokyo Akademi: Nostalji ve Modern Eğlencenin Buluşma Noktası!
-
Röportajlar5 ay agoSerdar Akbaş ile Spark Group’un Yolculuğu
-
Şirket10 ay agoBir Aile Hikayesi Olarak Doğru: Aydınlar Refrakter ile Tanışıyoruz
-
Röportajlar8 ay agoYola Çıkmak: Ömer Çınğı
-
Röportajlar6 ay agoBekir Epsileli Hakkında Soruşturma Talebine Savcılıktan Ret
-
Şirket10 ay agoElektrikli Araç Satışları Dünya Genelinde Yüzde 300 Arttı
-
Röportajlar3 hafta agoHermanas Hair & Makeup ile Gelin Makyajında Kusursuz Güzelliğin Sırrı
